ساخت ویلا مدرن و لوکس با بهترین متریال و کمترین هزینه
نوشته شده توسط : شبنم قلی پور

ساخت ویلا مدرن و لوکس با بهترین متریال و کمترین هزینه

شرکت طراحی دکوراسیون داخلی هویار افتخار دارد با بیش از سال ها سابقه درخشان در زمینه دکوراسیون داخلی پروژه های زیادی را تحویل و به سامان برساند.

دکوراسیون هویار، مهمترین خدمات این شرکت در طول این سالها به شرح زیر بوده: طراحی دکوراسیون اتاق کودک و نوجوان، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، چیدمان و مشاوره در خرید لوازم منزل، طراحی و اجرای روف گاردن، لنداسکیپ، آلاچیق و فضای سبز، بازسازی و نوسازی منزل، مجری و طراح پتینه، ورق طلا و نقاشی دکوراتیو، ساخت ویلا در سبک های دوبلکس و تریبلکس، دکوراسیون اداری، تجاری، فروشگاهی، مغازه و …

شرکت دکوراسیون داخلی هویار

تلفن : 88193236

موبایل : 09123839367 – 09123996278

فکس : 88193236

آدرس سایت:https://hooyar-office.com

 

ویلا نوعی خانه است که در اصل یک خانه روستایی طبقه بالای روم باستان بوده است. ... در اصطلاح مدرن، "ویلا" می تواند به انواع و اندازه های مختلف اقامتگاه اشاره داشته باشد. 

ما در این مقاله روند گام به گام ساخت یک ساختمان را از ابتدا تا انتها ارائه کرده ایم. آنها گام های مهمی هستند. که باید در برنامه ریزی پروژه مسکن خود به صورت کارآمد و بهتر از آنها استفاده کنید.

هدف ما این است که به شما درک بهتری از ساخت و ساز ویلا به روشی ساده ارائه دهیم. و آنها را به دو قسمت تقسیم کرده اند; مرحله پیش ساخت و مرحله ساخت. هنوز، این کلمه از زمان روم باستان به معنای "خانه روستایی برای نخبگان" رایج بوده است. ویلا در زبان ایتالیایی به معنای "خانه روستایی یا مزرعه" است. بیشتر ویلاها دارای مقدار زیادی زمین و اغلب انبارها، گاراژها یا سایر ساختمان های خارجی هستند.

آنها خانه هایی را طراحی کردند که دارای ترکیب افقی قوی با پلان های کف باز بزرگ، عدم تقارن عمدی و وسعت بزرگ پنجره های شیشه ای یا دیوارهای شیشه ای بود.در نتیجه، بسیاری از این خانه ها به گونه ای طراحی شده اند که مرزهای بین فضای داخلی و خارجی را محو کنند.

ویلا یک سازه یک سطحی است که اغلب دارای پاسیو بیرونی و باغ یا تراس جلویی است. آنها ممکن است حداقل یک دیوار مشترک با ویلای همسایه داشته باشند یا جدا شوند.

ویلاها تاریخچه ای دارند که به امپراتوری روم باز می گردد. در واقع نام مناسب این خانه ها «ویلاهای رومی» است.

آنها عمدتاً در املاک روستایی رومی های طبقه بالا ساخته شدند. احتمالاً با ویلایی به سبک توسکانی که در سراسر اروپا محبوب شد آشنا هستید.

در آن روزها، ویلا ممکن بود دارای استخرها، باغ‌ها، زمین‌های کشاورزی و سایر ساختمان‌های اطراف ویلا باشد. ویلاهای امروزی هنوز هم بیشتر در حومه شهرها یافت می شوند تا مراکز شهری.

ویلاها برای قرار دادن یک خانواده واحد ساخته می شوند، نه چندین خانواده مانند یک کاندو. آنها اغلب بخشی از جوامع سرپوشیده با خانه های سبک مشابه هستند. آنها همچنین دارای شرایط نگهداری و بیمه مشابه یک خانه شهری یا خانه هستند.

شرکت دکوراسیون داخلی و طراحی معماری هویار در زمینه بازسازی، بازسازی خانه های قدیمی، بازسازی و نوسازی ویلا، طراحی داخلی، طراحی ویلا، چیدمان منزل، طراحی و اجرای طرح و … می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: